http://sockutmaning.blogspot.se/

tisdag 25 januari 2011

Förkyldningstider....

Oj råkade höja blicken ovanför datorskärmen o titta genom fönstret.. Jag kan knappt se till grannarna för det är sådan dimma.. TÖ- dimma....
Jag har hostat mer eller mindre i 3-4 veckor nu. 3 hostmediciner har det gått åt....
Nu kommer förkyldningen med näsrinna URk. Men lika bra o ta allt på en ggr när jag ändå är sjukskriven för min fot. Börjar jobba 7 februari... då har jag varit hemma 5 v. detta för 2 stukningar av foten ( den jag opererade i våras)

Nä men sy eller så hinner man ju lite ( trött som bara den på eftermiddagarna)




De här tygerna kom i går så de kunde jag sitta o klappa lite o piggna på mig... Mmm vad man börjar planera så fort det kommer lite nytt. Men de här får ligga fint i sin låda. :)



Så syr jag ju lite regnbågssömnad.. här hoppade jag på mina blåa scrapstyger. ska bara sy ihop de 2 st 4x4 rutorna sedan är toppen klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar