http://sockutmaning.blogspot.se/

söndag 27 februari 2011

Tömmer kameran lite för er goa vänner!!

Ja alla har vi dåliga dagar.. själv skulle jag nog säga STITDAGAR...

jag får ork av er minka vänner när jag ser vad ni syr/ stickar mm.. på något vis kommer den goa energin genom bilderna..
Ja så får jag väll tacka Päivi för alla underbara mönster som jag snart drunknar i här på mitt skrivbord... ( ska ju sy till marknad) så Åsa S som det bara räcker o säga hej till så kommer mera ork!! Ja till dig kommer det medelanden sena kvällar.. hahah allt från vilken låt som skulle kunna tänkas gå vidare eller h*n borde åka hem.. kan ej dansa.. Ingen som känner igen tv-programmen.. hahahha

Nä bilder på klara saker.. och pågående...



Här har jag sparat tranglar från andra arbeten. blir pinweel mönster av dem, ska få bli grytlappar tror jag...


Grytlappar utan kycklingar på. :-) ( mönter från Päivi)

snögubbs grytisar mönster från Päivi


Syr Mysteriet från tidningen FQ.. saknas några block från tidigare del ( hur det nu kommer sig)


Så ett par sockar i raggsockegarn. storlek 6-8 år. Detta gör jag på kvällarna framför tv..

2 kommentarer:

  1. Tjusiga färgglada sockar, var kommer garnet från? kram Gisela

    SvaraRadera
  2. Jättemycket snygga alster. Sockarna är ljuvliga
    Kram

    SvaraRadera