http://sockutmaning.blogspot.se/

lördag 5 mars 2011

Nu är begravningen över.

I går så hade vi begravning här.
Töserna var lediga för dagen.
Typisgt nog så blev Martina sjuk o spydde halva natten...
Hon ville ej följa med sedan ( fick ej för mig heller) då hon ej behöll saft ens.

Sara min äldsta tös fick förfrågan av mig. ja det var ju egentligen min man som ville fråga.
Men om hon kunde tänka sig att göra begravningsdekorationen från våran familj.

Och hon tvekade aldrig utan tackade ja!
Jag blev lite fundersam när min man visade bilden på till tänkta buketten.

men jag hörde aldrig nått tvivel av henne..

så var jag o min mamma o hämtade henne i blomsterbutiken innan det var dax för att klä om sig.
Jag fick blomman i min hand... Ja jag har inga ord att skriva..
packade in den + handbuketterna som hon med hade fixat. Ja så fick vi med en beställning som någon släkting hade skickat.

När akten var över och alla gick omkring o tittade så hörde jag lite här o där...
men oj vad mycket possitiva ord jag fick höra.. Jo många sa det till henne med.

Så Ja jag lägger in en bild här så får ni se.


En vit ros / familjemedlem. Och självklart ville min man att mina 2 äldsta barns skulle stå med på bandet i blomman.

Nu blir det lite middags mats lagning..
pizza ska fixas o sedan tar vi fredagsmys fats det är lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar