http://sockutmaning.blogspot.se/

torsdag 17 mars 2011

Vårmarknad... mm

Ja jag syr ju så det glöder här för marknaden om några veckor..

Nä.. jag har tappat gnistan just nu.. vill inte gå dit, vill inget...

vad fanken är det nu då som händer...
Har 2 överfulla banankartonger med färdigsydda saker som jag tänkt ha med..

Nått tar emot.. Vad ska jag ha med mig dit.. för mycket kanske inte blir bra det heller..
Dessutom är det ju här på hemmaplan marknaden är ( ja inte hemma hos mig ) men i byn...

ska jag ta nessesärer,väskor, barntillbehör.... ska jag ta med större täcken eller räcker barnvagnsstorlekarna???

Har stickat några sockar ( bild några inlägg ner) i st 6-8 år ( de kan jag ta på beställning med tänkte jag ( kvällsarbete vid tv)
Är inne på tunnare sockar i storlek 1-2 månader.. går o ha sommartid med.

Tacksam för lite pepping o vad man ska ha med sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar