http://sockutmaning.blogspot.se/

lördag 14 maj 2011

Dax o visa sig igen..

Tjilivippen..
Ja man har väll inte mått så bra senaste.. eller jo kanske men inte orkat nått
chefen är.... tycker si o så.
just nu håller jag på att ladda inför jävulsveckan... bara ledig 1 dag på hela veckan...
syet har kommit i sista hand just nu även om jag sitter mitt bland sakerna.. inte orkat inte vetat vad jag ska göra...

Men så satt jag o tömde min mobil...
så här kommer lite..



Stickat en liten sjal till Martina mycket roligt garn...


Hade besök av Åsa Och Niklas under påsken.. så fick jag grävhjälp så jag kunde göra klart min hallonodling.



Sonen hade med sig lite godis hem inför påskhelgen.. Här har Åsa S kommit på besök.


Martina kom o mötte mig vid bussen en eftermiddag tidigt i våras



Tjejerna ÄLSKAR o busa med storebror.. Jo han är underst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar