http://sockutmaning.blogspot.se/

tisdag 11 september 2012

Tänkte uppdatera med "lite " bilder  hihi



12/7 Ja det var så man kunde nå de hemska molnen... 

17/7. Ja på nått vis ska man ju flytta på dem. :-)  liten trafikolycka som hade inträffat o denna lilla krake behagade gå o dö på¨svärmors mark  MUMS

Mormmor var ute på en liten runda i skogen med barnen.. 

Vadå matte du får inte sticka nu.. GOOOOOOOOS

Och så har vi världens lojjaste hund.. Han tycker INTE om vatten.. stod o skällde på barnen + min hund som glatt badade...

Jaha  evigheter sedan virkningen var i gång.. kanske ska man göra en filt av de här..

NÄ matte inte ligga här o läsa...!

Tittut!

Martina skulle testa mössan jag precis stickat

3½ timmes västen och 5 timmars tröjjan.. Hmm storlek Skrollan.. Jag vill ha större storlek ju

30/7 Nån ggr måste ju även vinterkläderna provas.

Cyklade till en kompis med barnen .. så nu ska hästen göras i ordning för en ridtur... Lyckliga töser hade jag med hem sedan.

denna busiga tös stod o flåsade mig i örat ..

Ok jag får väll uppdatera er med en liten nyare bild då!!

Gos besök.. svärmors busvovve

Ja så var jag o snagga mig en aning

testar o syr lite kläder... Kul..

Men hallå LOTTA där ska ju jag vara!!

stickar lite olika tröjjor...

Rensade lite i växthuset ...

pågående projekt... 

popcorn är inte nyttigt

Nytvättat och väntar på att jag ska få en lucka i mitt pluggande!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar