http://sockutmaning.blogspot.se/

tisdag 10 juli 2012

 Så var det dax o fixa det sista inför begravningen i morgon!!  Jag har fått önskemål om smultron på strå att lägga på kistan! Och vad gör man inte för släkten!
 Temat på blommorna var ängsblommor/sommar.
Jag vet ej vad som tog åt min kamera men förlåt suddiga bilder.. ska få nya... men ett litet hum i alla fall.
 vita + blåa blåklockor med lite prästkragr
 den gula vet jag ej vad den heter. Men ringblommorna o liljorna kommer från mina rabatter. ( från mig o min man)
 en stor pion, o lite andra blommor i olika rosa nyanser
 Ett hjärta med blandade blommor från alla mina barqn
 kistdekorationen från sidan. ( tror bara murgrönan är köpt)
 Efter att alla lagt på sina handbuketter. ser ni.. de matchar :-)
 Ovanifrån. Med fina snäckskal o havssand
 Så bjöds det på mat. God smörgåstårta till vuxna ( ja susanne ville ha det istället för detta...)
 Kärt återseende av kusin Marie.. här berättas det om nr hon skulle följa med till fotografen  med lille kusinen
 Mina töser hittade nått ÄKLIGT.. brunsnigel på fönsterrutan!!!
 Och så tårta..... jo jag smakade den med..
 Martina tyckte tårtan var såååå god
 Man måste äta upp ALLT.. mums!!
Tjenixen Nu är vi klara!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar